Bendra informacija

PRISTATYMAS
Prekes, esančias sandėlyje, pristatome per 1-2 darbo dienas. Kiekviena siunta turi savo siuntos numerį, kurio pagalba visada galite sekti savo siuntos kelią ir buvimo vietą. Dėl prekių pristatymo, kurių nėra sandėlyje  teirautis pas vadybininką arba elektroniniu paštu info@amona.lt.   

PRISTATYMO KAINA
Prekes pristatome kurjerių pagalba pagal galiojanti kainininką. Pristatymo kaina Lietuvoje galite sužinoti įsidėję prekes į krepšelį. Dėl prekių pristatymo kainos į kitas šalis reikia teirautis pas vadybininką arba elektroniniu paštu info@amona.lt

APMOKĖJIMAS
Už prekes galima sumokėti pavedimu arba elektroninės bankininkystės pagalba. Taip pat už prekes galima atsiskaityti ir po pristatymo grynaisiais pinigais kurjeriui. 

GRAŽINIMAS
Pirkėjas gali gražinti prekes per įstatymo numatytą terminą. Išlaidos už prekių pristatymą negražinamos, o prekių gražinimo išlaidas apmoka pats pirkėjas. Pirkėjas atsakingas už tai, kad gražinamos prekės būtų nenaudotos, nepažeistos ir originalioje pakuotėje. 

PAGRINDINĖ INFORMACIJA
Stengiamės kaip įmanoma tiksliau aprašyti savo produktus. Jeigu Jums kilo klausimų, būtinai susisiekite su mūsų vadybininkais, kurie padės patikslinti informaciją iki apmokėjimo. Visi parduodami produktai yra nauji, nebent nurodyta kitaip.

ATGALINIS RYŠYS
Jeigu Jūs nesate patenkinti savo pirkiniu arba bet kokiu kitu sandėrio aspektu, prašome, susisiekite su mumis prieš nutylint, arba susidarant neigiamą nuomonę. Dauguma problemų, kaip taisyklė, yra lengvai ir greita išsprendžiamos.